Kermisparty 10 juli

Kermisparty 10 JULI 12.00 uur

Parkeerplaats Fanfarezaal Sint Wiro ’t Reutje

Een muzikale middag op zondag 10 juli in ’t Reutje verzorgd door Fanfare Sint Wiro.

Aanvang 12.00 uur met de muzikanten van Fanfare Sint Wiro die starten met een gevarieerd muzikaal programma.

Koffie en vlaai zijn aanwezig voor het echte Kermisgevoel!

Dan gaan wij na een korte pauze verder met een uurtje onvervalst Frühshoppen met Stimmungs muziek van muziekkapel de “Reutjeser Muzikanten” met leden van Fanfare Sint Wiro.

Bij deze middag ook een beetje zomercarnaval, en dat wordt ten gehore gebracht door Joekskapel Bes Fis. Zij verzorgen tussendoor enkele flitsende carnavalskrakers om mee te kunnen sjunkele, en het publiek van de banken te krijgen.

Om ook een beetje festivalgevoel te krijgen zijn er diverse optredens van de Bend uit ’t Reutje, “Different Ages”. Zij brengen nummers van vergane glorie naar boven uit de vorige eeuw, en moderne nummers. Niemand heeft zo’n breed repertoire als deze allround muzikanten; laat uw verrassen als toeschouwers.

De happening duurt tot 17.00 uur. Springkussen voor de kids aanwezig.

Voor een lekkere consumptie zorgen de vrijwilligers van Fanfare Sint Wiro, terwijl er ook gelegenheid is om deel te nemen aan een BBQ.

Deelname is uitsluitend mogelijk voor een compleet BBQ pakket tegen € 12,50 vanaf 12 jaar.

Kinderen tot 12 jaar, deelname € 5,00.

Opgave van te voren is gewenst, en mogelijk via e-mail adres: info@fanfaresintwiro.nl.

Of schriftelijk in de brievenbus van de Fanfarezaal, St. Josephstraat 2, ’t Reutje.

Bevestiging van de inschrijving kan door de bijdrage over te maken op het bankrekeningnummervan Fanfare Sint Wiro, NL49RABO0138102341. Opgave vóór maandag 4 juli uiterlijk.

U bent verzekerd van een geslaagde middag met muziek, drank, goed eten en een voldaan gevoel.

Aangeboden door

Fanfare Sint Wiro