BEVRIJDINGSCONCERT ZONDAG 15 MAART 15.00 UUR

Als onderdeel van het weekend 75 jaar bevrijd Roerdalen vinden in het kader hiervan
in alle dorpskernen in het weekend van 13-14 en 15 maart gerelateerde activiteiten plaats.
Op zondagmiddag 15 maart is Sint Odiliënberg aan de beurt, en de slotmanifestatie vindt
plaats op het Kerkplein bij het Heemkundemuseum.
Onderdeel hiervan is een Bevrijdingsconcert, welke plaatsvindt in de nabij gelegen Basiliek
op de Kerkberg.
Dit Bevrijdingsconcert vindt plaats van +/- 15.00 uur tot 16.15 uur.
Uitvoering door Fanfare Sint Wiro en Harmonie Juliana.
Beide muziekverenigingen brengen, afzonderlijk van elkaar, een gevarieerd muzikaal programma
gerelateerd aan de tijdsgeest van de oorlog en de bevrijding.
Harmonie Juliana en Fanfare Sint Wiro zijn trots om hun muzikale bijdragen te leveren aan de festiviteiten bij gelegenheid van Roerdalen 75 jaar bevrijd.
Wij danken het Kerkbestuur van Sint Odiliënberg, voor de medewerking en de mogelijkheid dit Bevrijdingsconcert te laten plaatsvinden in de mooie Basiliek van Sint Odiliënberg.