Nationale Muziekloterij

Fanfare Sint Wiro is een van de muziekverenigingen die hoopt door deelname van zoveel mogelijk mensen, hier ook haar voordeel uit te kunnen behalen, en dat u een mooie (geld)prijs wint!

Een lot voor deelname kost € 5,00. Van deze € 5,00 euro ontvangt Fanfare Sint Wiro € 2,50.

Tenminste, als deze deelnemer er voor gekozen heeft om met zijn meespelend lot te kiezen voor Sint Wiro als vereniging die men wil ondersteunen. Men kan met zoveel mogelijk loten meespelen naar eigen keuze, en met elk lot gaat er € 2,50 naar de vereniging die men dit bedrag toewenst.

Hoe werkt het?

Deelnemen doe je zo:
·         Ga naar de website https://www.muziekloterij.nl
·         Kies op de home pagina voor LOT KOPEN
·         Dan verschijnt er een nieuw scherm waarbij allerlei gegevens dienen te  worden ingevuld.
·         automatisch is al ingevuld dat er per trekking betaald wordt, en 1 lot meespelend, hier mag je natuurlijk ook meer dan 1 van maken.
·         vul jouw persoonlijke gegevens in: Voornaam, achternaam, geboortedatum, man/vrouw, e-mail adres, telefoonnummer
·         vink aan dat je op de hoogte van de muziek-loterij wil worden gehouden (altijd handig)
·         ga dan verder naar CONTACT
·         op dit scherm vul je in: Postcode, huisnummer, en automatisch verschijnen straatnaam en plaats
·         ga dan verder naar VERENIGINGEN
·         KIES HIER VOOR FANFARE SINT WIRO
·         ga dan verder naar BETALING (helemaal beneden)
·         op dit (laatste) scherm vul je in:
·         het volledige IBAN bankrekeningnummer en de naam van de rekeninghouder
·         druk daarna op VERSTUREN

Een bevestiging van deelname volgt dan, en zal ook naar het opgegeven e-mail adres verzonden worden, waarbij een lotnummer wordt toegewezen.
Bovenstaande handelingen hoef je maar 1 keer te doorlopen; je speelt dan ook automatisch mee voor de volgende trekkingen. Indien je bovenstaand proces vóór maandag 31 mei uitvoert, dan speel je de 5-maandelijkse trekkingen tot en met oktober 2021 mee.

Wat levert het op?
Je maakt als deelnemer kans op schitterende prijzen, maar belangrijker nog, u ondersteunt direct Fanfare Sint Wiro!
Meer info/vragen, stuur een e-mail naar info@fanfaresintwiro.nl, of bel 06-23234186 (alleen tijdens avonduren).