Kerstconcert met Reünie-Orkest Limburgse Jagers 16 december

Kerstconcert Fanfare Sint Wiro met het Reünie-Orkest Limburgse Jagers op zaterdag 16 december 2023 vanaf 19.30 uur.

In 2023 bestaat Fanfare Sint Wiro 95 jaar. Om dit feestelijk moment extra luister bij te zetten, hebben wij het Reünie-Orkest Limburgse Jagers uitgenodigd om ons jaarlijks Kerstconcert in 2023 bijzonder te maken.

Wij zijn erg trots dat zij deze muzikale avond in Kerstsferen openen om 19.30 uur met hun veelzijdige muziekprogramma, en goede betrokken muzikanten. Onder leiding van de ervaren dirigent Jos Stoffels. Meer informatie over het ROLJ vindt u ook op hun website www.rolj.nl.
Na het optreden van het ROLJ is de Fanfare zelf aan de beurt. Sint Wiro heeft een muzikaal programma gericht op het Kerstfeest. Onder de leiding van Joep Schrader hopen zij de aanwezigen in de juiste Kerstsfeer te brengen. Fanfare Sint Wiro kende is de afgelopen decennia vele muzikale successen en hoogtepunten, vooral onder leiding van René Schrader, de vader van onze huidige dirigent Joep. Helaas heeft de muziekwereld in de afgelopen jaren moeilijkheden gekend, die ook niet aan Sint Wiro voorbij zijn gegaan. Momenteel zijn wij een bescheiden muziekvereniging met een 30-tal muzikanten. Wij zorgen dat de muzikanten met plezier muziek kunnen blijven maken in onze eigen gemeenschap. En zoeken de muzikale uitdagingen in de samenwerking met Koninklijke Fanfare De Vriendenkring uit Montfort.
Na het optreden van het ROLJ en de Fanfare is er in de Fanfarezaal van ’t Reutje nog volop gelegenheid om na te praten bij het optreden van de plaatselijke muziekband “Different Ages”. Zij hebben een uitgebreid programma aan covers van diverse muziekstijlen van vele jaren terug tot de hedendaagse muziek.

De entree van deze bijzonder muziek avond met Kerstgeluiden is € 5,00. Dit is inclusief een kop koffie/thee met een stuk Kerstbrood. De Fanfarezaal is open vanaf 19.00 uur.

Wij verwelkomen u graag in ’t Reutje op zaterdag 16 december 2023.
Fanfare Sint Wiro